محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هدیه آسمونی

محمدمهدی و مهدی یار هدایای آسمونی ما

سونوگرافی nt

1391/4/28 14:17
نویسنده : مامانی
2,898 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی

من و بابایی سه روز قبل رفتیم سونوگرافی، پیش خانم دکتر آقا فرج اله، تا اینکه فعلا از سلامت شما مطمئن بشیم. عزیزدلم تمام مطالب قبلی که بابایی نوشتن همش مربوط به همین جلسه سونوگرافی میشه.
ما اون شب نزدیک به سه ساعت منتظر موندیم تا روی ماهت رو ببینیم. آخه خیلی شلوغ بود. منم که گرسنه ام شده بود، تو این فاصله با بابایی رفتیم شام خوردیم تا نوبتمون بشه.
وقتی که خانم دکتر شروع به سونو گرافی کرد، کم مونده بود بابایی بره تو مانیتوری که داشت شمارو نشون میداد، آخه اولین باری بود که میدیدتت. چشمای بابایی یه برق خاصی داشت که تا حالا ندیده بودم.
خیلی بامزه‌ای وروجک مامانی، مثل ماهی اینور و اونور می رفتی، پشت و رو میشدی، به قول بابایی یه جا بند نبودیلبخند
الهی مامان قربون اون دست و پای کوچولوت بره که همش تکونشون میدادی. یکبار هم دست راستت رو آوردی به سمت سرت که کاملا چهار تا از انگشتهات و بند بندشون مشخص بود.چشمات، بینی و دهنت رو میشد کاملا روی اون سر بزرگت تشخیص داد. دکتر گفت بزرگی سرت به این علته که الان باید مغزت خوب رشد کنه. الهی قربون اون مغزت برمماچراستی عزیز دلم معده و مثانه ات هم مشخص بود، دکتر گفت حتی الان قادری ادرار هم بکنی (منظورش همون جیش خودمونهچشمک) در ضمن جنسیت شما رو هم خانم دکتر گفت میشه فهمید، اما از اونجایی که بابایی شما نمیخواد تا روز دنیا اومدنت بدونه که شما آقا پسری یا گل دختر، دکتر ترجیح داد چیزی نگه. ولی مامانی دلش پر میزنه که بدونه، چون مستحبه از این ماه من شما رو به اسم صدا کنم. ولی عزیز دلم این جزو اون مواردیه که من خواسته ام رو مجبورم به خاطر بابایی نادیده بگیرم ناراحت(اینو پیش خودت نگه دار، یه درد دل بود)
اصلا نمیدونم وقتی بزرگ شدی تمایلی به خوندن این مطالب داری یانه. قاعدتاً دخترها تمایلشون بیشتره، اما من و بابایی با نوشتن این مطالب داریم، احساسمون رو نسبت به اومدنت و بودنت در کنارمون بهت منتقل میکنیم. امیدوارم خوشت بیاد.

راستی عزیز مامانی، من و بابایی در مورد اسم شما هم فکر کردیم:
قرارشد اگر دختر باشی به نام نامیه خانم فاطمه زهرا(س)  "فاطمه زهرا " صدات کنیم
اگر هم پسر شدی که یه مقدار گزینه هامون زیادتره چون هنوز به توافق نرسیدیم و قراره خودت انتخاب کنی، بابایی "مرتضی علی" دوست داره منم در مقابل "حیدر" رو گفتم، بعد بابایی پیشنهاد "محمد مهدی" رو داد، از اونجایی که شما تقریبا در ایام تولد حضرت رسول(ص) انشاءالله دنیا میای و مامانی ارادت خاصی به امام رضا داره من دلم میخواد توی گزینه ها "احمدرضا" رو هم اضافه کنیم
خلاصه مامانی، از اونجایی که طبق قانون احتمالات، احتمال اینکه شما یه گل پسر باشی زیاده، گزینه های ماهم برای اسم پسر زیادتره.

البته این رو هم بدون برای من و بابایی هیچ فرقی نداره، دختر یا پسر. سالم بودن شما از همه چیز توی دنیا برای ما مهم ترهچشمک

داشت یادم میرفت توی این سونو من و بابایی صدای ضربان قلبت رو هم شنیدیم. فکر نمیکنم تو دنیا صدایی دلنشین تر از این شنیده باشم. تعداد ضربان قلبت هم 166 بود.
دکتر یک عدد دیگه ای رو هم اعلام کرد: nt=1.3  عزیزم این عدد نشونه فاصله پشت گردن شماست که اگر از یه عددی (اگر اشتباه نکنم 3 باشه) بیشتر بشه یه مقدار احتمال خطر داره برای ابتلا به بیماری سندروم داون. که هزار مرتبه شکر خدا برای شما نشانه‌ی سلامتته.

فکر کنم این بار زیاده روی کردم. فعلا خدانگهدارت باشه کوچولوی مامان. فدای اون تکون خوردنت برم که بهم آرامش میده. خیلی دوست دارم خیلی زیادبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)