محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هدیه آسمونی

محمدمهدی و مهدی یار هدایای آسمونی ما

مسافرت بابایی

1391/7/22 9:56
نویسنده : مامانی
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی قشنگم
عزیز دل مامانی چهارشنبه گذشته یعنی 19/7/91، امام رضا، بابایی رو طلبید و رفتندبه سفر مشهد. البته تنهایی. برای اینکه دیگه توی این سه ماهه آخر مسافرت مامانی ممکن برای شما کوچولوی نازمون مشکل ایجاد کنه. به همین دلیل بابایی تنهایی راهی این سفر مقدس شدند و من هم رفتم خونه مامان فهیمه تا هم تنها نباشم و هم اینکه بابایی اینجوری خیالش راحت تره.
بابایی با دو تا دیگه از بچه های هیئتشون قرار بود همسفر بشن که حالا به دلایلی بابا جدا بلیط گرفتن و دوستاشون جدا.
این سفر برای بابایی یه سورپرایز هم داشت، اینکه تمام دوستان هیئتی بابایی در مشهد حضور داشتن و اینو از بابایی پنهون کرده بودن. خلاصه این موضوع باعث شد که بابا هم به زیارت امام رضا(ع) مشرف بشن هم توی مراسم هفتگی هیئتشون که اسمش هم محبان الزهراء است شرکت کنند.
راستی عزیزم بابایی از طرف من و شما هم امام رضا رو زیارت کردند که انشاءالله دست پر برگشتن.
البته این مسافرت خیلی طولانی نبود، بابایی 4:30 صبح امروز 22/7/91 رسیدن تهران و اومدن دنبال ما تا با هم بیایم سرکار. 

امیدوارم دفعه بعد سه تایی بریم پابوس آقا تا حضوری من هم بابت این هدیه آسمونی ازشون تشکر کنم. چون مامانی توی زندگیش هرچی از خدا گرفته به واسطه کرم امام رضا بوده.

سلام برتو ای نور خدا بر روی زمین، سلام بر تو ای امام رئوف 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)