محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هدیه آسمونی

محمدمهدی و مهدی یار هدایای آسمونی ما

تکذیب خبر

1391/7/26 13:38
نویسنده : مامانی
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر نی نی قشنگ مامانی و بابایی
عزیز دلم، من و بابایی دیشب رفتیم سونوگرافی تا از سلامت شما توی این زمان مطلع بشیم. رفتیم مرکز سونوگرافی دکتر هاشمی توی کامرانیه که دوست بابایی، آقای دکتر شکرریز معرفی کرده بودند.
بابایی هم طبق معمول با من اومدن داخل. آخه خیلی دلش برات تنگ شده بود و می خواست ببینتت. وقتی که من خوابیدم رو تخت و دکتر کارش رو شروع کرد و بابابی چشم دوخته بود به مانیتور، همون لحظه تلفن دکتر زنگ خورد و مشغول صحبت شد و لی همچنان داشت شما رو بررسی می کرد که بابایی به پای من زد و گفت نی نی قشنگ ما پسره، فکر کردم شوخی میکنه چون سونوی قبلی گفته بود که دختری!!!، آره گلم یادته توی یادداشت قبلی گفتم ممکنه توی بعضی از سونوها اشتباهی بشه؟ مال شماهم اشتباه شده بود. دکتر هم تایید که بابایی درست دیدهچشمک

عزیزم خدا به ما یه گل پسر، قند عسل داده که قراره سرباز امام زمان (عج) بشه انشاءالله.

اسم قشنگت رو هم بابایی انتخاب کرده"محمد مهدی"

امیدوارم عزیزم از این اسم خوشت بیاد، من هم چون انتخاب بابایی همیشه بهترینه، این اسم رو برای شما پسندیدم. نیت بابایی هم زیباست؛ اولین و آخرین: "محمد" به نیت حضرت رسول (ص) خاتم الانبیاء، اولین در دین اسلام و " مهدی" به نیت حضرت ولی عصر (عج) خاتم الائمه، آخرین در دین اسلام.

در ضمن عزیزم، با معاینه دکتر مشخص شد که شکر خدا شما در سلامت کامل به سر می برید. حرکاتت عالیه، معده و کلیه ات پره، الهی مادر دورت بگرده وزنت 920 گرمه هزار ماشاءالله، مایع دورت کافیه. بند ناف هم دور گردنت نیست. سرت هم بالاست.

همه اینها جای شکر داره پسرم. عزیز دلم. ما از خداوند بزرگ سپاسگذاریم که فرزندی سالم به ما عنایت کرده و تمام تلاشمون رو میکنیم تاشما رو به نحو احسن تربیت کنیم تا در دنیا و آخرت سرفراز باشیم. انشاءالله، به حول و قوه الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

faezeh hoseini
24 مهر 91 11:50
عزیزمــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
انشاءالله که خوش قدم باشه

ممنون خانم حسینی جان، امیدوارم به همین زودیها خدای مهربون یه نی نی خوشگل هم به شما عطا کنه
سيد علي
24 مهر 91 16:42
سلام ني ني دايي.
اگه بدوني چقدر عمه جونت هواتو دارن، گاهي وقتا كه برات قربون صدقه ميرن من از سر و صداي مامانم مي ترسم!
به تازگي شنيدم كه قراره شما به جاي عروسك بازي، بياي با من توپ بازي كني.
منتظرت هستيم.
راستي وبلاگ شيكي هم داره ها، بلاااااا !
من و بابائي و عمه جون.

سلام سید علی جون، ممنونم.از طرف من هم عمه جونم رو یه ماچ آبدارش کن و بگو من هم عاشقشم از عمو سید محمد هم تشکر می کنم که به وبلاگ من سر زدن